KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

23 Temmuz 2010 Cuma

Tam hasat vaktine çeyrek kala


Çalıştığım yerde ayçiçek tarlası var ama ziyaretçilerin sesi az halbuki bu seviyenin 4,5 katını kaldıracak seviyede bir arazi mevcut.


Yavru durumları oldukça iyi analarımız hiç boş durmuyor.


kovanlardaki son erkek çıtalarını da aldım varrova seviyesi max. düzeyde en az 7,8 varroa çıkıyor bir gözden.

Bu kovan iki katlı dün tekrar kontrol ettim sonuç hala oğula meyilli sürüyor.


Bal durumları böyle işleri bitti bitecek.




Korunganın durumu böyle çiçeklenmeye başladı tekrardan haftaiçi yağan yağmurun epey etkisi oldu.

bizde "ben" otu denir sebebi ise bu otlar açtığı zaman bağlarda üzümler tatlanmaya başlarmış ilk yenilen üzümlerede ben derler.


karakovuk otu çiçek


Çakırca dikeni bizde henüz açmadı fabrikanın yakınında çektiğim bir resim.



Böğürtlenler halen çiçekte.


Çileklerde haftada bir kez toplandımı tadımlık çıkıyor.

Cümleten bol ballı sağlıklı arılarınız olması temennisi ile.

2 yorum:

ÇAYLI dedi ki...

bolve kazasız bir sezon dileklerimle.cilekler güzel yedi ven diye almıştım birkere den sonda toplayamadım selamlar

miriliburak dedi ki...

Teşekkür ederim abi Hz. ALLAH sizlerede nasip eylesin.
Evet yediveren dedikleri çilekten bu sene aşıladık bahçeye verim oldukça iyi.