KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

20 Kasım 2011 Pazar

Sonbahar bitti sanırım


Üstteki çıtayı hava güzel olduğunda kontrol ediyorum durumları ona bakıpta karar vermekteyim.

Alttaki resim ise o çıtanın bulunduğu kovan sıkıştırma yapmamıştım bugün kalan eksikleri halletim. Kovanlardan 5 tanesini mudanyaya götüreceğim orda tanıştığım bir abi var illa arı ver demekteydi bende hem sana hem bana diyerek şimdiden götürüyorum bahara ya orda kalırlar ya da getiririz şimdilik o kısımları düşünmedim.


Kovanın birinde problem gördüm mevcut azalmış sarıcalar mesken tutmuşlar kovanı acaip sarıca dolanıyor.



Bir yerlerde not vardı o nota binanen yazıyorum hamdolsun sorunsuz bir şekilde sonbaharıda atlattık, arılığıma sürekli gidemeyişim işlerim sebebi iledir yani arıcılığın benim yanımdaki sıralaması çok gerilerde, para kazanmak için bir sürü meşakkat çekiyoruz. Eğer ki arılarımda sönmeler, yanmalar olur ise bu benim ilgisizliğim sonucu olmuş demektir.  

Bunuda siz biryere kaydedin arada bir bakarsınız...


Taşların arasında misafir dolanıyor ama zararsız ben yılanların öldürülmesine pek sıcak bakmıyorum zira bu çevrede yılan sokmasından ölen kimse araba kazasında ölen kişilere nazaran "0" oranındadır.


Karpuz aylarca bekledi belki dedim gelen olur filan, onca beklemeden sonra kesmek lazım kabak değil ya bu :)


Bu arada birde hastalık atlattık bayram sonrası hastanelerde geçti zamanımız.

Grip olmuştum sağolsun acil müdahale doktoru test yapmadan bir iğne yaptı o iğnelerede alerjim varmış uğraşıyoruz hala :(

İnşallah tüm arıcılar olarak zararsız bir kış geçiririz...

10 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Fatih abi geçmiş olsun. O karpuzu bensiz nasıl yedin:( hemde ince kabukluymuş yaw:) Sağlıcakla kal abi.

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili Fatih bey öncelikle geçmiş olsun Allah acil şifalar versin,umarım daha iyisinizdir.Arılar maalesef ilgisiz kalınca sonuç istenmeyen durumlara kadar varıyor,karpuz olayı şimdiye kadar halledilecekti ama olmadı yakında olabilir,siz önce iyileşin hallederiz.Sevgi ve saygılarımı sunuyor kolaylıklar diliyorum.

TUYSAL dedi ki...

Geçmiş olsun Allah'tan acil şifaler vermesini dilerim, selamlar.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Fatihbey geçmiş olsun.Saglıcakla kalın.

Unknown dedi ki...

Fatih büyük geçmiş olsun,en kısa zamanda iyileşmeni diliyorum,
Selamlar.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Fatih öncelikle geçmiş olsun.
Biz çok sonbahar ve ilk baharlar gördük, sende göreceksin. Not konusunu artık arılar yazıyor. Bizim uygulama ve çalışmalarımıza karşı çıkanların görüntüleri neden yok, devamlı diyorum, bunları tutan yok, yazı yazarken coşanlar verilere gelince niye yoklar.

Karpuzu kesmişin::))
Önemli olan gönüller bir olsun, inşallah gelip bişiler içer geri döneriz, sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Fatih Bey.

Geçmiş Olsun.

Allah hiç birimizi Doktorun eline düşürmesin,doktorsuz da bırakmasın::))

SLM ve Muhabbetle...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
miriliburak dedi ki...

Abilerim tüm iyi dilek ve temennilerinize teşekkür ederim sağolun...

Karpuz için üzgünüm pek bi afiyet oldu :)

Selam ve muhabbet ile...

Unknown dedi ki...

Fatih bey geçmiş olsun.selamlar sağlıcakla kalın.