KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

31 Mayıs 2010 Pazartesi

genel bakım ve süt üretimi



Her arıcı böyle bir arazide arılarını çalıştırmak ister, eğer hava şartları bu şekilde devam ederse 10,15 gün daha korungadan bal alacaklar bu ara sürekli polende geliyor daha sonra 10 civarında kestane var kanımca onları oyalar alt taraflarda ıhlamur ağaçlarımızda mevcut.
Bu hafta eski kovanlardan bir tanesini mecburen böldüm yoksa çekip gidecekler. 4 çıta ile böldüm. Bir haftaya kalmaz anası çıkar İNŞAALLAH...


Polan toplayan arılar peteklerin bazılarını bloke etmişler hafta içi çalıştığım için yapabileceğim hiç bir şey yok gibi görünüyor.




Erkek çıtalarını kestim varroa fazla yoktu daha önce aldıklarımda her gözde 2,3 adet vardı. Kovanların başınca taze bal yemenin keyfi başka imiş :)



2010 model analarımızdan. renklendirme işine vakit bulup yapamadım 2 tane daha çıkacak hepsini birden renklendiririz biiznillah...


İhtiyaç olunca üretmek lazım 1 çay bardağının 3/2 sini doldurdu 70 in üzerinde meme yapılmış. İNŞAALLAH şifa olur.


kestanelerin dipleri otlanmış çapa yaptım.




Cümleten sağlıklı ve bol ballı arılarınız olması temennisi ile...

Hiç yorum yok: