KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

22 Nisan 2016 Cuma

Test edilmiş, Lisanslı (gekört) karniyol damızlıklarım.

saf karniyol ana ari satisi


بسم الله الرحمن الرحيم

Arı dostlarına ve dostlarıma selamlar.


Geçen sene mart ayında siparişini verdiğim Lisanslı Saf Karniyol damızlıklıklarıma şükürler olsun kavuştum.
Anaların tümü kabul edildi transferler yapıldı. 




1 adet damızlık 300 €.
3 adet ise 900 €.


Fuchs bu işten epey şikayetçi "çok zahmetli eğer seneye de alacaksan bir tanesi 700 €" deyip anaların ne kadar değerli olduğunu anlatıp, "şanslısın" dedi.
Biz de çookça teşekkür ettik.

76 yıldır damızlık üretiyorlar.

Bu kadar parayı neden veriyorum?
Üreteceğim tüm anaların kalite ve verim olarak en iyisi olması için.
Damızlıklar lisanslı olunca hem hastalık hem de verim açısından güvenilir oluyor.
Şu ana kadar bu ülkede damızlığa değer verip benim kadar yatırım yapan bir başkası var mıdır bilmiyorum.
Binlerce €uro harcadım, harcayacağım.
Kaliteli bir iş yapmak istiyorsanız bu kesinlikle şart.
Geçen yıl sipariş ettiğim diğer lisanslı damızlıklar da biiznillah geldimi, kadro tamamdır.

 

Yavru çürüklüğünün testlerinin labratuar ortamında yapılmış ve temiz olduğunun belgesi.


Aynı zamanda diğer hastalıkları barındırmadığına dair belge.
Gönül rahatlığı ile işimize koyulabiliriz.




Lisanslı F1'ler göz kamaştırıyor.


Anaların kimi yeni çiftleşiyor.


Kimi de yumurta atıyor.
İlk analar yumurta atınca hemen göndermek istemedim.
Bir de ilk anayı o şekilde aldığım zaman kutu hızla bitiyor ama kapalı çıkmaya yakın yavrusu var ise düzen devam etmekte.
Ay sonu itibari ile biiznillah gönderim başlar.



Akdeniz sokakları parfüm gibi kokuyor.


Akdeniz'de 6 çıta arı baldan bloke oldu.


Resmen şakır şakır bal aktı diyebilirim.
Böyle bir akım daha hiç görmedim.


Yavru alanlarının hali; arılar ne yapacaklarını şaşırdı.

Bu kadar ballı arıyı kaldırmak da sıkıntılı.
Epey bir zahmetle çok şükür Bursa'ya geldik.


Geldik gelmesine ancak, malum her yer zehir.


Yukarıdan atılana mı kızayım?


Aşağıda atılana mı?
Bu arkadaş sağolsun akşam üzeri attı.



Cevizlerim yeni başlıyor.


1 ay önce araziyi traktörle çapa yapmıştım.
Haftaya tekrar elden geçmesi gerekiyor.
Eleman sıkıntısı çekiyorum.
Tek başıma onca işin içinden çıkmak kolay olmayacak :(


Bahçemin aylardır beklediğim erikleri.

4 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Fatih damızlık dediğin nedirki :)
Ülkemizin bana göre cücesi, başkalarına göre duayenine göre arılığındaki en iyi kovan senin damızlığın ve bu bilimsel oluyor...
Arıcılıkta yıllarca ugraşıp arıların seceresini tutup bunlara lisans verenler enayi.
Malisef ülkemizde kış uykusunda olanlar olduğu gibi gerçekleri görenler çogalmaya başladı...

Damızlıkların hayırlı olsun, birde ben test etmeliyim, Avusturyalılar işi bilmiyor :)))

Sağlıcakla kal.

GÜRSEL dedi ki...

Fatih kardeşim hoş geldin.Yakınımızda olman güven veriyor.Zaiyatları telafi etmenin en en güvenilir adresi malüm))).Yeni damızlıkların hayırlı olsun,bizlerede nasip olur inşallah.Çayın nasip olmadı ama eriklerden yeriz))) hemde bahçede.Bereketli bir sezon dilerim emeğine sağlık.

Mehmet Ay dedi ki...

Hayırlı olsun iyi bir kızda bize düşer sanırım.

Mirili Arıcı dedi ki...

Ali abi artık safa doydum ve herkes bundan faydalanmalı.

Gürsel abi çaya gel diyecem ama Ramazanı Şerif ayı geliyor geç kalma.

Mehmet abi bir alo kadar yakınım.