KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

22 Nisan 2016 Cuma

Arıcılık faaliyetlerimiz

saf karniyol ana ari satisi


بسم الله الرحمن الرحيم

Arı dostlarına ve dostlarıma selamlar.







Analar göz kamaştırıyor.


Anaların kimi yeni çiftleşiyor.


Kimi de yumurta atıyor.
İlk analar yumurta atınca hemen göndermek istemedim.
Bir de ilk anayı o şekilde aldığım zaman kutu hızla bitiyor ama kapalı çıkmaya yakın yavrusu var ise düzen devam etmekte.
Ay sonu itibari ile biiznillah gönderim başlar.



Akdeniz sokakları parfüm gibi kokuyor.


Akdeniz'de 6 çıta arı baldan bloke oldu.


Resmen şakır şakır bal aktı diyebilirim.
Böyle bir akım daha hiç görmedim.


Yavru alanlarının hali; arılar ne yapacaklarını şaşırdı.

Bu kadar ballı arıyı kaldırmak da sıkıntılı.
Epey bir zahmetle çok şükür Bursa'ya geldik.


Geldik gelmesine ancak, malum her yer zehir.


Yukarıdan atılana mı kızayım?


Aşağıda atılana mı?
Bu arkadaş sağolsun akşam üzeri attı.



Cevizlerim yeni başlıyor.


1 ay önce araziyi traktörle çapa yapmıştım.
Haftaya tekrar elden geçmesi gerekiyor.
Eleman sıkıntısı çekiyorum.
Tek başıma onca işin içinden çıkmak kolay olmayacak :(


Bahçemin aylardır beklediğim erikleri.

4 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Fatih damızlık dediğin nedirki :)
Ülkemizin bana göre cücesi, başkalarına göre duayenine göre arılığındaki en iyi kovan senin damızlığın ve bu bilimsel oluyor...
Arıcılıkta yıllarca ugraşıp arıların seceresini tutup bunlara lisans verenler enayi.
Malisef ülkemizde kış uykusunda olanlar olduğu gibi gerçekleri görenler çogalmaya başladı...

Damızlıkların hayırlı olsun, birde ben test etmeliyim, Avusturyalılar işi bilmiyor :)))

Sağlıcakla kal.

GÜRSEL dedi ki...

Fatih kardeşim hoş geldin.Yakınımızda olman güven veriyor.Zaiyatları telafi etmenin en en güvenilir adresi malüm))).Yeni damızlıkların hayırlı olsun,bizlerede nasip olur inşallah.Çayın nasip olmadı ama eriklerden yeriz))) hemde bahçede.Bereketli bir sezon dilerim emeğine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun iyi bir kızda bize düşer sanırım.

miriliburak dedi ki...

Ali abi artık safa doydum ve herkes bundan faydalanmalı.

Gürsel abi çaya gel diyecem ama Ramazanı Şerif ayı geliyor geç kalma.

Mehmet abi bir alo kadar yakınım.