KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

7 Haziran 2010 Pazartesi

yağış öncesi bakım yapmayı başardım








Hafta içi çalıştığımız için planlarımı pazar gününe yapmıştım lakin sabah namazı itibari ile öğleye kadar aralıklarla yağmur yağdı bir ara hazırladığım petekleri kovanlara verdim İNŞAALLAH oğula niyetlenmezler.

hava sıcaklıkları bir süre takip ettim 20 ila 25 C aralarında gidip geldi.









Son çektiğim petekleri çok güzel kabartmışlar tellerin gömülmesini iyi yapmıştım geneli bu şekilde mükemmel kabartılmış.

Varro için verdiğim peteklerden bir tanesini daha aldım. Bu şekilde kabartılmış petekleri alıyorum almadan önce varro gördüğüm kovanlarda daha sonra varro görmekte zorlanıyorum.

Meteorolojiye bakılır ise cumaya kadar burada yağmur var yapmış olduğumuz işler sayesinde İNŞAALLAH kovanda  arılar sıkışmadan rahatça işlerini fazlası ile yaparlar. Tek korkum oğula niyetlenmeleri ...
tavşanaklar henüz açmadı.







O kadar acele ettim işlerim bitti ikindi civarı rüzgar ve aralıklarla çıkan güneş ortalığın nemini aldı bende cevizlerin otlarını vakit bulup sürememiştim işlerim bitti hava yine yağmaya başladı ve o saatten bu yana hala aralıklarla çok güzel yağmur yağdı sankim nisan ayındayız.



Bizim çileklerde olmuşlar maşallah doyasıya yedik hamdolsun...

Cümleten bol ballı sağlıklı arılar duası ile...

Hiç yorum yok: