KARNİYOL

KARNİYOL

Sadece arıcı

12 Nisan 2010 Pazartesi

Arıları ilk kez bu kadar yakından gördüm...


















Havaların soğuk olmasına istinaden cuma günü akşam üzeri poşetle az miktarda şurup vermiştim onlarda şurubu saklayacak yer yapmaya başlamışlar...

Bal stokları oldukça iyi görünüyor başlardaki her iki çıtada böyle ilk kez bu kadar yakından inceliyorum benim için çok heyecan verici bir durum :)


Erkek arı gözleri gördüğüm kadarı ile çıtanın altında epey var sebebi ya da anormal bir durum olabilirmi ?


Bu kabarcığın ne olduğunu bilmiyorum banada öğretirmisiniz ?


Kovanları bir kaç metre mesafeli daha iyi olacağını düşündüğüm şekilde yerlerini değiştirtirdim tarlacı arılar kovan üzerinde duran taşlara ve kovanın tahtasına konmuşlar kovanın yerini şaşrımış olmalılar her zaman rastlanacak bir görüntü değil...

2 gün önceki yağışlarda yüksek kesimlere kar yağmıştı hala izleri duruyor


Arabamı bıraktığım yerde yolun kenarında gördüm çok sevimli duruyorlar :)

Cümleten ; Cümlesi sağlıklı bol ballı ve arılı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: